زندگی به کامتون عزیزان!

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین

زندگی به کامتون عزیزان!


سلام

من به خاطر تمام داشته هایم از خدا ممنونم

من ،

تنی سالم

دلی شاد

شغلی که دوستش دارم

پدر

مادر

سه برادر

مادر بزرگ

داییها

عموها

وسایر فامیلهام

و تمام نعمتهایی روکه نمیشه شمردشون رو تو زندگیم دارم و خدایا از بابت همه این داشته ها ازت ممنونم .

از تو ممنونم که نعمت قدردانی از نعمتهاتو هم بهم دادی .

حضرت موسی علی نبینا و آله و علیه السلام به خدا عرض کرد که چطور شکر نعمتهایت را بجا آورم در حالی که هر شکرم هم نعمتی است از طرف تو؟

خداوند فرمود : همین که با این حس شکر نمایی شکر نعمتهایم را بجا آورده ای .

شکر باد خدا را همانگونه که شایسته شکرگذاری است ( الحمد لله کما هو اهله).

از دست و زبان که برآید ؟ کز عهده شکرش به در آید؟

میخوام بگم دوستان که اگه تو زندکی حس شکرگزارانه داشته باشیم به خیلی از چیزهایی که نداریم هم میرسیم چون شکر نعمت نعمتت افزون کند و کفر ، نعمت از کفت بیرون کند.

چشممان راباز کنیم و هر روز که از خواب بیدار میشویم ببینیم که زنده ایم و میتونیم تاثیر گذار باشیم توی زندگی اطرافیانمان ؛ اگر مادر و پدری داریم میتونیم با خوشروییمون اونها رو خوشحال کنیم .

اگه پدر یا مادریم میتونیم بچه هامون روبا بوسه و آغوش یا خرید یه چیز کوچک خوشحال کنیم

زندگی همین لحظاتیه که منتظر سپری شدنشیم تا فردا که قراره فلان سریال پخش بشه برسه .

همین لحظه رو قدر بدونیم چون فقط الان دستمونه.

فردا هرگز نمیاد چون ما همیشه در امروزیم.

امروز فردای دیروزه که میخواستی برسه پس همه اون وعده هایی رو که به خودت داده بودی که فردا انجام میدم ، معطل نکن انجام بده.

طوری زندگی کنیم که حسرت روزهای گذشته تو دلمون نمونه

شاید دیگه فردایی نباشه پس بذار اطرافیانم رو خوشحال کنم

به دیگران تا جایی که میتونم کمک کنم

حد اقل به یک لبخند تر مهمون کنم دیگرانی رو که از زندگی خسته اند.

موفق باشید.

 

 



نظرات شما عزیزان:

fatemeh
ساعت19:53---7 خرداد 1393
متن تاثیر گذاریه!!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: دل نوشته و خودمانی، ،
:: برچسب‌ها: زندگی,
نویسنده : علی ربّانی
تاریخ : شنبه 23 شهريور 1392
زمان : 17:55


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.